16.4.2008

Kiitos!

Sain tämän kunniamaininnan Anita Konkalta. Tämä tunnustus lämmittää mieltäni kovasti erityisesti siitäkin syystä, että omassa hyllyssäni on Anita Konkan tuotantoa, siis itse valittuina harkittuina ostoina.

Ojennan tämän plakaatin eteenpäin symbolisesti kaikille niille tutuille blogisteille, joita luen ja joskus kommentoinkin. Jos kerran luen teitä, olette minulle tarkoituksellisia. Ja kaikkia tarkoituksellisia blogeja en ole vielä löytänyt, vaan niitä putkahtelee kaiken aikaa.

5 kommenttia:

  1. Onnea! On varmaan mieluista saada tunnustus "oikealta" kirjailijalta. Olen itsekin lukenut Anitan Konkan teoksia ja pitänyt niistä.

    VastaaPoista
  2. Niin ja kierto jatkuu! Iines, sait minultakin yhden, koska annoin Anitan minulle antaman eteenpäin kaikille joiden nimet ovat sivupalkissa.

    Jota epäilemättä pitäisi päivittää. En vain ole varma siitä osaisinko...

    VastaaPoista
  3. onnea, olen sitä mieltä, että olet sen arvoinen todella - Kemppisen kanssa olette minun mielenkiintoni koko ajan.

    VastaaPoista
  4. Kiitos sanoistanne!

    Ripsa, huomasin kyllä, että jaoit sivupalkkilaisille tunnustusta. Kiitos vain siitä!

    Oma tunnustukseni koskee siis niin IinesJ:tä kuin Ripsaakin, koska olette molemmat listallani. Ripsan blogissa on niin asiantuntevaa juttua, että en tohdi kommentoida, mutta luen sitäkin tarkemmin. HG:n blogit taas eivät ole blogilistalla, tarkistin taas, kuten aiemminkin. Niitä ei voi siis valita, joten päivityksiä ei aina huomaa. Se ei kuitenkaan lukemista estä. Ja HG:n kommenteista nautin.

    Noh, tämä ei saa mennä nyt suitsutukseksi, kammoan sellaista!

    VastaaPoista